Tuesday, October 15, 2013

Cat's story

tahukah anda kucing mampu menghilangkan stress.

 tapi sebenarnya aku tadak bela kucing pun. setakat kucing datang singgah, tumpang bermanja, teduhan kasih tu ada ja. siap tinggalkan peninggalan serta bau yang mampu buat anda semua takkan lupa pun ada. normal lah kan.

aku suka kucing sebenarnya. kekadang tu saja acah-acah kucing-kucing. 


ni kucing yang datang singgah rumah aku bulan puasa haritu. aku siap jamu anlene lagi. sombong sikit dia ni. ada dua tiga hari datang. lepastu sampai ke harini dia dah tak datang rumah aku. sempat kot tangkap gambar dia posing bajet hot gitu.



a grumpy, fat cat. 

yang ni semua kawan akak aku punya belaan. saja singgah, dah alang-alang usung baby nik tu, shoot ah dua tiga keping.

lepas gian, dah lama tak guna baby nik. rindu nak tembak guna baby nik macam zaman sekolah dulu. rindu.




No comments: