Sunday, September 25, 2011

something in my mind

sesungguhnya saya tak berapa yakin dengan diri sendiri.


dulu,masa kecik-kecik saya teringin nak jadi saintis. saintis dok kaji ubat-ubatan untuk penyakit. kiranya saya memang pecinta tegar subjek sains lah. tak penah mengantok masa cikgu mengajaq.


bila naik menengah, saya rasa macam susah nak capai, saya tukaq profesion, saya minat nak jadi doktor yang ada klinik sendiri. saya rasa jadi doktor ni keja yang mulia. jadi saya suka belajaq tajuk diegstion dan yang berkaitan badan, bakteria apa semua tu walaupun masa form 3 dulu sains  saya selalu dapat gred B, dan cikgu tu sampai anti kat saya.isk


masuk ja form 4, masa amali sembelihan, saya tersedaq yang saya tak boleh jadi doktor. sebabnya saya tengok orang sembelih burung puyuh tu, tapi saya yang rasa sakit kat leher saya. wohh. sadis gilo.urat merih dan halkum burung tu putus, tapi saya yang dok rasa urat saya putus.saya tak boleh tengok orang cedera,saya rasa kesian, saya rasa ngilu. 


lepastu sekarang saya baru sedaq yang saya sangat berminat nak jadi pensyarah/cikgu math. saya kan suka beletiaq.walaupun markah biologi, chemistry, physic saya jauh lagi banyak pada markah addmath saya.




doakan cita-cita saya tercapai. ehh yaa, whats your opinion? tolong habaq sat pendapat hampa semua.

1 comment:

Miza Yusof said...

gambate ! do your best and good luck in everything you do :D