Tuesday, September 13, 2011

Dari kaca lensa : hidup ibarat penyapu

hidup ibarat penyapu? saya sendiri pun tak tau apa benda yang saya nak habaq kat rakyat jelata.
kadang-kadang hidup kita aman damai harmoni dan semuanya lah yang bermaksud bahagia.kadang-kadang orang gunakan kita demi kepentingan, orang gunakan kita untuk sapu semua masalah depa. but trust me, when someone needs you, you should proud.tu maknanya anda sangat penting walaupun kadang-kadang kita selalu cakap "ala dia perlukan aku bila susah ja"

seeeee, macam penyapu lah kan? bila kita nak buang sampah, nak buang habuk, kita guna penyapu.

but someday....




bila penyapu ni dah buruk, uzur, kita letak dia jauh-jauh,biar dia mereput sendiri.bertemankan saprophytes,kita tidak gunakan dia lagi untuk membuang sampah,habuk. itulah kehidupan. jangan biarkan hidup orang lain menjadi seperti penyapu.

okay aku tak faham apa benda yang aku cuba sampaikan. beboi!

2 comments:

Shahirah Zainol said...

dia cuma nak tnjuk gmbaq penyapu dia amik jaaaa. ciciwawa.

hazwani yusof said...

@Shahirah Zainol
shhh! kantoi dah la :p