Thursday, July 7, 2011

Dari kaca lensa : Hari Sukan

Damn! gambaq tak lawa. serius aku rasa nak teriak.aku down. aku terlupa habeh semua ajaran pidjee.dan ada  beberapa perkara yang buat aku rasa cuaca hari ni bertambah panas.aku maleh nak cerita panjang. 

ni adik-adik yang berkawad untuk rumah sukan. go baiduri go! 

sejujurnya depa ni kawad lagi lawa berbanding krs laki.

wushu.ni ja yang aku rasa style pun



kamarulzaman, atlit pada zaman ini :p

ni aset rumah ungu. dia  dok keja sumbang emas kat rumah ungu. salamat sa inyo farah :)

aceh muka steady ja. takpa  berbaloi sebab menang kan? :)

talik tali sampai tegolek maaa.


aku rasa gambar yang tahun lepas lagi menyerlah. aku rasa ja. sorry cikgu, saya buat kerja dengan teruk sekali  :'(

10 comments:

Shahirah Zainol said...

cantik ja gambaq :)

hazwani yusof said...

@Shahirah Zainol
tapi gambaq kak sheera lagi superb :)

Wanie said...

ni mesti photographer kat skol eh?

apik pehe said...

huhuhu..bestnyer kembali pada zaman camtu

hazwani yusof said...

@Wanie
ya saya . tapi amatur saja :)

@apik pehe
boleh, mintak mesin putar waktu dekat doremon :P

cik tikah said...

cantiklah gmbr! :)

apik pehe said...

alaaa..hazwani la pi mintak.apik segan laa

hazwani yusof said...

@cik tikah
thanks. tapi amatur ja :)

@apik pehe
doremon kenal apik, tak kenal hazwani yusof lah haha :D

alif haris said...

eh rasanya dah komen entri nih . haha
takpe lah komen skali lg ..haha

okay la pic tu .. boleh improve .. hehe keep pracice okeh ^^

hazwani yusof said...

@alif haris
entry yg satu lagi lah.anyway thanks yaa :)