Sunday, January 10, 2010

awak dan additional mathematics

semua org duk kalut cita psai boys over flowers. aku nak habaq, aku ulang byk kali dah semata mata nak tengok kim jun. bukan min ho. haha. aku nak cita apa? sekarang aku masuk upper form, maksudnya dah start berjinak jinak dengan menengah atas. budaya belajaq kna ubah, x boleh mcm buat lempeng hangit. aku suka add math sebab susah, sukar nak difahami dan sukar nak diselesaikan mcm awk. tapi sy dgn awk tetap ikut jalan masing2 kan? sy dgn addmath tak, kami akan kekal. awak mmg mcm addmath, sukar utk didekati, apatah lagi sukar untuk difahami.mcm addmath. tp sekarang sy sedaq, mcm mna pun kita mesti bepisah kan? so buat apa nak sedih haha. gelak lah weh.

memula sy kenai addmath sy dh resah, mcm sy tengok awk. sbb nya hati dah tak keruan. tp sy tao tu lah cabaran.mengenali awk mcm mengenali addmath. satu pekataan ja. MENCABAR! tp menarik. jd sy rsa tak rugi klu sy kenai awk dan addmath. tak rugi kan? sy tak menyesai pun. sy tak penah marah awk. awk, klu bpisah jgn jd playboy dan smoking, nnti raamaiiii lagi pempuan reject awk. mcm addmath. klu sy meluat addmath, addmath tak kan syg sy.klu sy maki addmath, sy akan fail. awk, kan best klu kita melalui zaman 2008 lagi. awk senyum, sy senyum, awk tunduk sy tunduk. tapi tu smua crita lama. sekarang sy ada addmath, dan sy tadak awk.

tp sy tak kisah, sbb kita ada kehidupan sndiri.tetiap malam sy blajaq addmath, mcm sy duk tringat awak msa kita form 2. sy nak kenai addmath mcm sy kenai awk. awk, jgn memain lagi. next year kita spm. sy sgt rndu awk. sbb tu sy syg addmath. sekurang kurangnya awk mcm addmath. rindu sy terubat.

4 comments:

nqddnnrzm. said...

ini ialah post bermetafora yang terbaik! 100%! :DD

aifaa said...

saya ka? :">
haha

hazwani yusof said...

:naqi,
mna ada terbaik pun.

:aifa,
haha, dak kot
hmpa subjek sejarah na :)

unknown said...

kalaw syg lagiy awt break off??